Sytuacja na świecie Bastille

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser188
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser188

Guest
Wystartował nowy świat i pochwalcie się jak wam idzie?
 

DeletedUser23

Guest
Wystartował za szybko, ale jak jest poprzedni pełny, to chyba nie ma co narzekać.. ;) Tłumy, tłumy i jeszcze raz tłumy.. Dobrze - mnie to cieszy. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja się skusiłem, zobaczymy co z tego wyjdzie, póki co zapowiada się ciekawie.
 

DeletedUser246

Guest
Zapowiada się ciekawie, sam jestem nowy w grze, zobaczymy ;)
 

DeletedUser

Guest
Mam nadzieję , że Plemiona dzięki drugiej wersji przeżyją kolejną młodość :) Bardzo dobrze , że został otwarty drugi serwer. Najbardziej dziwi mnie top 1 bastille który ma już 5 wiosek :p
 

DeletedUser

Guest
Mlynowy;n1446 napisał:
Mam nadzieję , że Plemiona dzięki drugiej wersji przeżyją kolejną młodość :) Bardzo dobrze , że został otwarty drugi serwer. Najbardziej dziwi mnie top 1 bastille który ma już 5 wiosek :p

Na A było identycznie... Bo jak chce coś się sprawdzić a nie umie się zrobić tego tak, aby normalni Gracze tego nie widzieli to takie potem są rezultaty :)
 

DeletedUser23

Guest
E tam.. mi to nie przeszkadza.. ;) Jak pamiętam w jedynce też były podobne sytuacje jak administrator miał wioski w kordynacjach 000|000 i każdy słał tam ataki.. :D
 

DeletedUser292

Guest
Moim zdaniem sytuacja wygląda nieciekawie z powodu błędu jaki się wkradł z początku a mianowicie o ilości osób w plemieniu co jest absurdem ( jeden to limit - max 40 osób, drugi to +100 osób w niektórych a 0 reakcji ze strony Team'u)
 

DeletedUser210

Guest
Ten limit to głupota jakaś. Nie mogę akceptować podań. Ale mogę zapraszać nowych graczy...
 

DeletedUser

Guest
Dobrze zrobili z limitem.
Gdyby go nie było, istniałoby tylko jedno plemie, w którym byliby wszyscy, a po selekcji połowa zostałabt bez plemienia.
A tak to powstają co rusz nowe sojusze i zabawa jest ciekawsza.
 

DeletedUser210

Guest