Zbieranie informacji Ciągły brak połączenia z serwerem

Ngewo80

Nowicjusz
Witam. Wróciłem po dłuższym czasie z ciekawości. Chciałem zobaczyć co słychać w grze, która zabrała mi kawał życia. Niestety widzę, że nic się nie zmieniło jeśli chodzi o stabilność i jakość produktu. Gra na apce nie istnieje. Ciągły brak połączenia z serwerem. Tryb offline i nie da się nic zrobić. Od razu zaznaczę. Pamięć podręczna czyszczona a mój internet śmiga jak szalony. Jak tak dalej będzie to zrezygnuję bo gra w takich warunkach nie ma sensu. Naprawicie w końcu apkę?
 

RogaDDL

Nowicjusz
Mam to samo , szkoda tracić czasu na tą żenujący Polski serwer , co lepsze zwraca się uwagę suportowi to Ci wyślą szablonik w odpowiedzi i problemu nie widzą .
 

wiaderny

Nowicjusz
Od paru dni na apce (android) praktycznie nie da się grać...jeżeli już uda się wejść do gry to dominującym motywem staje się kręcące się czerwone kółeczko...gram na telefonie od paru lat i czegoś takiego nie pamiętam...czy to wynika z dużej liczby otwartych światów, przeciążenia serwerów? Nie wiem...
 

wiaderny

Nowicjusz
Zainwestowałem w nowy telefon (średnia półka z dobrym prockiem) żeby sprawdzić czy wina leży po moje stronie...dalej bez zmian czyli nie da się grać...aktualnie chyba 6 światów jest otwartych i może rzeczywiście serwery nie wyrabiają...
 

Sierdza

Lekki kawalerzysta
Tu nie ma co zbierać informacji @Wyslannica xD Od kiedy pamiętam a był to s4, apka na telefon uwielbia w losowych momentach wywalić brak połączenia z internetem pomimo że siedzę 2m od routera.
 

Id Not Verified

Nowicjusz